my first subway!

Hej! Känner mig faktiskt riktigt utvilad och pigg idag, trots gårdagen och tiden. Kan bero på att jag för en gångs skull entrade sängen redan 02.20 eller så, good girl.

Gick till, numera, Ems torsdagsklubb vid 7 och där dansades de och sjöng till schlager som aldrig förr. Blev tillochmed så att vi inte hamnade på Oscars, denna gång heller, utan gick direkt till Plaza där de va aaaslite folk. Va har hänt? Massa gubbar bara, PÅ EN TORSDAG! Aja de va allt kul ändå. Och efter Plaza köpte ja min livs första Subwaymacka, de va riktigt gott, men inte värt 42kr..


De som kan va bra med gubbar är att dom bjussar på champange...

Idag vet jag inte va vi ska hitta på jag och min syster som somnade klockan 9 igår tydligen. Måste till stan iallafall och vid 6 bär de av mot Fornborgen för middag och party. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0