2009

Bättre sent än aldrig!

Årets bästa,

Bio: Sommaren med Göran
Låt: Innan du glömmer mig - Simon Norrsveden
Blogg: evalouise.blogg.se, ett gott skratt förlänger livet haha
Film: Brothers
Resa: Dåligt med resor iår.. Får bli Åre över lucia!
Minne:
Dag:
12 juni, studenteen
Vän: Mina 3 morsor såklart!
Asgarv: När Emma ramlade ner från våningssängen i Norrfällsviken kanske? Eller bara nån lång kväll vid Annas köksbord, svårt o komma på nåt specifikt..
Fest: hmm har väl bara vart på förfester tror ja.. Och då finns de många kul!
Köp: Min laptop tror ja nog :)
Bok: Aldrig fucka upp (har inte läst ut den än dock, men de är nog den enda ja läst..)
Måltid: Någon av bufféerna på alla sittningar!
Tvserie: One tree hill
Present: Tavlan ja fick i studentpresent och min glad-bok
Förändring: Flytten till Östersund!

Kommentarer
Postat av: Lois

Men Malin årets bästa blogg, tack vad glad jag blir :D:D:D btw vare legouppsatsen jag skulle lyssna på ? :D

2010-01-10 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0