back to school

Nu är de slut på nolifer livet, jag ska till skolan igen efter en månad ungefär. Ska bli kul tycker ja, trots att ja är skittrött nu..

Igår fick jag ett ryck och slängde upp längdskidorna på axeln o knallade iväg till närmaste spåren och åkte 5 km. De va rätt skönt, men fruktansvärt kallt om ansiktet! Men idag verkar de som om de ska bli varmare här än va de ska bli hemma i Krhamn, moaha.

Kvällen spenderades hos Carro och de va kul o träffa henne och Emma igen, kollade på Skiweekklipp och läste programmet, saaaatan va ja längtar!!! Kommer bli så grymt kul och nu är de bara 2 veckor kvar :D

Kommentarer
Postat av: Simone

Kan väl inte direkt påstå att jag tar det som en komplimang, haha!

2010-01-11 @ 16:29:19
URL: http://simoneeqdvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Fasiken va hurtig du är då Mallan!!! :D



HOHO, jag bloggar!

2010-01-12 @ 00:59:45
URL: http://emmamarcusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0