en bra start på 2010 va

Hallå hallå. Nu är det 2010 då. Häftigt.

Nyårsaftonen blev till himla trevlig trots allt. Blev hämtad vid 1 och då åkte jag och Emma till henne och bastade och gjorde vid oss, blev serverade drink och nötter och de va en riktigt bra start. 4 timmar senare blev vi skjutsade till Steven där grabbarna var i full gång med maten, riktiga mästerkockar för de blev grymt god mat! Godaste jag käkat på länge faktiskt, men så mätt har jag nog inte varit i hela mitt liv heller.

Klockan blev 12, vi gick ut och skålade och allt de där. Bjöds på lite extra underhållning och inte trodde nog de två 14åriga tjejerna som lyckades tima in att gå förbi att de skulle få se deras bildlärare komma och springa förbi naken.. haha..

Kom hem vid halv4snåret och då kunde ja inte somna så nu är jag jättetrött.. Sover så dåligt här, så de ska bli skönt o komma hem snart igen!

Hoppas alla hade en trevlig kväll igår och att ingen mår allt för kasst idag! Hej hopp

Kommentarer
Postat av: caroline

haha så passande att du och EMMA åkte hem till henne och gjorde vid er :D:D

vilken tur att nyåret blev bra trots allt :)

2010-01-02 @ 18:25:50
URL: http://carolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0