kul lördag

Ja har ont i huvudet.. Inge kul alls.. Men de finns inget att göra åt de.. Ja är jättetörstig också, men jag vill ha en sån där pappersmugg med lock och sugrör och dricka ur, vet inte varför är bara riktigt förbannat sugen på just de!

Men gårdagen vart iallafall kalaskul! Efter som jag missade den spektakulära juldagen fick jag iallafall lov att träffa gamla godingar igår istället :) Och som ja saknat att dancea med Annapanna! Trots att musiken fortfarande var såååå våren 2009 så var de kul, och Hunken gör ju sitt på dansgolvet hahaha...


Jag kan ju även bekänna att ja är sämst på att beställa taxi, nu har ja lyckats både beställa till fel adress och till helt fel tid.. Men de är sånt som händer, in kom vi ju iallafall.

Men nu hörrni får de lov o bli lugna gatan fram till Skiweek den 24de för då kommer de bli allt annat än lugnt och ja längtar som en dåre! Hej hopp

ps morsor om ni läser de här, 17 hos Ulla? ds

Kommentarer
Postat av: maud

Det blir prima!:)

2010-01-03 @ 13:45:12
URL: http://somaelfa.blogg.se/
Postat av: Anna

haha ser ju helt monster störd ut ;P fan va kul det va! ;P Vi shejkar bäst av alla ;P

2010-01-03 @ 15:07:28
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0