hej o hå

Hello! Har inte haft tid och sätta mig ner o slänga ihop några rader. Men nu så.

Efter skolan i torsdags mötte jag upp Nathalie på stan och så knallade vi över isen ut till Frösön, köpte med oss pizza på vägen och käkade framför One tree hill. Myspys :)

Tog även med mig mina blommor så nu är lägenheten fulländad. Vid kl 8 kom de lite brudar hit och senare gick vi den superkorta biten ner till Plaza dä vi dancade för fullt tills de stängde. Va längesen man va där så de va riktigt kul! Efter Subway blev vi ett gäng som gick hit igen och rökte lite vattenpipa och chillade. Big misstake med pipan för ja mådde pyyyyton hela dagen igår...

Petra kan hon!


Så samtidigt som dagen gick åt till att må väldigt dåligt så förberedde jag mig för nästa kväll på Plaza samt lagade middag som jag bjöd Fornborgstjejerna på. Hemmalagade hamburgare, hemmalagade hamburgerbröd och hemmagjorda potatisklyftor. Och till efterrätt; vit chokladmousse och limemarinerade jordgubbar. Blev riktigt lyckat faktiskt! Blev en väldigt trevlig kväll det också. Och vi tog det kloka beslutet att inte styra upp efterfest, skönt så här i efterhand.


Idag måste jag packa järnet för imorn kl 8.50 går bussen som ska ta oss till Vemdalen och SKIWEEK :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0