Hemma i ett -30gradigt Ösd

Efter 10 timmars lång resa upp hit ville man inte mötas av den stökiga lägenhet jag möttes av.. Puh, ja minndes de inte så illa. Nästa gång ja åker bort ska ja inte sprida ut alla kläder på tork på golvet..

Så efter att nu ha suttit o vikt tvätt, damsugat och kollat igenom posten har jag kommit till ro. Hade fått min nya klocka, ett nummer av Vagabond, julkorten som ja beställt o inte hann skicka iväg, lite andra fotoframkallningar, ett julkort av Emma och sen va de mest reklam och räkningar. Men massa kul ju, ska snart bläddra igenom tidningen lite och klockan va skitsnygg :D

Va föresten inte alls på nåt vidare shoppinghumör när jag anlände till Stockholm så de enda som fick hänga med hem va ett par rosa tygskor för 80kr, mest bara för att. Men dom va fina. Köpte coca cola med körsbärssmak också, hittade de inne på Ica o ja trodde inte de fanns i Sverige så ja va tvungen o köpa en, mest bara för att de också, inte vidare gott ju. Men de fick mig att tänka på klassresan i London för då vare nån som drack de! Hej hopp


Kommentarer
Postat av: nathalie

det är snart 4 år sedan vi var i london! åren går verkligen så himla snabbt! :P



du får ha det så bra!

2010-01-06 @ 14:24:57
URL: http://mittlivsomnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0