ja ska aldrig mer flytta!

Hej & hå, första inlägget från nya lägenheten. Jag är så galet trött och sliten så ingen anar, så jag kommer vara mycket kort.

Efter många om och men fick vi flytta allt igår och tack vare min världsbästa pappa och storasyster gick det helt okej smidigt och jag fick hjälp med att skruva ihop möbler och möblering. Guld. Nu gäller det bara att få ordning på allt, ja har så gaaalet mycket saker!!! Fattar inte vart ja ska göra av allting.. Men de kommer bli superfint när de är klart :)

Tog en paus i allt plock förut och gick till Goa och käkade med Emma och Carro, de va väldans gott och mysigt. Men nu, innan ja slocknar ska jag ta ett glas Proviva och sätta mig framför tvn och koller på PH. Hej


Så här såg de ut för några timmar sedan!

Långt ifrån klart får ni en tjuvkik på hur de kommer se ut..

Kommentarer
Postat av: Anna

snyyyyyggt!! :D

2010-01-20 @ 13:46:46
URL: http://tolovelife.blogg.se/
Postat av: världens snällaste storasyster

och jag ska aldrig mer hjälpa dej att flytta! har så sjukt ont i hela ryggen idag att jag knappt kan röra mej!!!! gaaah

2010-01-20 @ 13:55:30
Postat av: Elinor

Nice:)

2010-01-20 @ 17:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0