jag överlevde!

Hej på er! Vilka ni nu än är..

Idag knallade jag över isen när jag gick till skolan istället för att gå runt allting och jag kom fram utan att behöva bada.. Men de fick allt bli bussen hem, sådär himla kallt ute nu igen! Efter skolan kilade ja över till Caroline och nu har jag och Elinor precis vart på Ica och köpt godis, har inte vart sugen på sötsaker, eller gluttis som Anna & Anton skulle ha uttryckt sig, på jättelänge och har därför lyckats avstå tills idag. Jag dregglade efter nån sur godis, så illa var de!

Sååå, what to do tonight? Jag och Carina skulle prova på Thaiboxning vare tänkt, men hon tog fel på tiden så de får bli en annan gång, dessutom passar de bättre sen när ja inte behöver passa bussar (bara 6 dagar kvar!!) Så nu vet ja inte va ja ska hitta på, kika på en film kanske om ja hittar nån bra :)

Har inte bokat några biljetter än, men den 29onde ska jag och Linda förhoppningsvis gå på Snabba casch, har längtat sen i sommras när ja fick reda på att den skulle bli film! Linda kommer för övrigt upp hit den 29onde, åker den 31a och kommer igen den 4de och sen åker vi till Tänndalen i en vecka den 7e :D Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0