klart!

go förmiddag! Måste börja med att poängtera hur underbart skönt de är att vakna, fundera lite på vart man är, va man ska göra idag och komma på att man är helt ledig o bara kan ligga kvar i sängen huuur länge man vill! De är precis vad jag har gjort den här veckan och jag tänker som så att man får passa på nu när man inte jobbar o har massa annat viktigt o göra..

Igår kväll fick jag nog på att göra ingenting och bjöd över Saga för att prova vattenpipan. De gick inte så bra.. Nånting var fel. Men jag hoppas den fungerar bättre ikväll för då ska jag ta med den till Carro, hon och Emma kommer hem idag så vi ska catcha up litegrann vare tänkt :)

Nu har jag precis skrivit klart Pmet, tror ja. Blev inget vidare bra, men de blev himla snyggt så de kanske charmar Lars..

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul :) Kraaam :)

2010-01-10 @ 13:14:35
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0