lördag

Betalade precis lite skulder och en räkning, och poff så var jag så gott som pank! Den här månaden har jag handlat alldeles för mycket.. Igen..

Kikade på den där filmen igår och varför utsätter man sig själv för att se såna där sorjliga filmer!? My sister's keeper heter den och handlar om en tjej som har cancer och så vidare. Såg bara halva och ska se klart ikväll tänkte ja, men ja rekomenderar den verkligen! Så hemsk..



Idag har jag bara hunnit med att ta en tur i längdspåret och nu ska jag gå och käka! Sen måste ja verkligen få ordning på alla kartonger. För imorn ska jag möta upp pappa och Linda i Vemdalen så ska vi åka hela dagen innan dom kommer hit. Kul! De som är mindre kul är att bussen går från stan 8.50 och de går inga bussar in till stan så tidigt på söndagar.. Men nu kom ja föresten på att jag inte har något att konka på så då är de ju lungt! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Den där måste jag se! Verkar ju helbra!

2010-01-16 @ 13:42:14
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0