Min glad-bok

Hej & hå, sista uppdateringen från Kristinehamn för den här gången skulle ja tro. Åker hem kl 08.52 imorgon och byter i Stockholm så ja ska klämma in en och en halv timmas shopping, har till och med planerat exakt vilka affärer jag ska gå in i när, neeerd..

Men iallafall, de ska bli skönt att åka tillbaks men ändå lite vemodigt. Efter kvällen igår med mina älsklingar kommer de kännas extra tungt, men sån tur va så fick jag världens genom tiderna bästa present som jag kan bläddra i så fort jag saknar er!




Tusen tack ännu en gång, ja kommer kolla i den så fort ja vaknar på morgonen o så fort ja ska sova på kvällen! Fick även en vattenpipa!! En alldeles egen, skulle ju ha lånat med mig vår gemensamma, men så fick ja en :D :D 

Dagen idag ser ut som så att ja ska handla lite åt farmor, gå till henne och sedan gå till Paus för att träffa bruttorna en sista gång och lyssna på när dom babblar om Norge. Och ikväll ska jag minsann få kebebpizza som ja kan ta med på tåget imorn och stinka ner hela min omgivning! Min väska är föresten fullproppad nu och går inte ens o stänga så ja får planera om litegrand tror ja..


Kommentarer
Postat av: Anna

kommer sakna dig som en idiot din lilla fis!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-04 @ 12:39:09
URL: http://tolovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0