oh happy day

Tjoho mannar! Idag har varit en bra dag, en riktigt riktigt toppendag! Vet inte riktigt varför, men den tilloch med började med att jag vaknade långt innan alarmet o va pigg.

Blev inget packande förut utan somnade istället (där fick ja för att ja klev upp innan alarmet), efter one tree hill gick jag ut till köket och bakade en kladdkaka och vid halv 6 kom resten av korridorshänggänget o vi började laga mat. Supermysigt. Men vid 8 åkte jag med Malin in till stan och anlände till Josefine och de va jättemysigt även där, drack te och hon hade också gjort kladdkaka och den va godare än min får ja erkänna.. :p Tog sista bussen hem och nu ligger jag här redo att låta drömmarna ta över. Dock tipsade Alina om en bra film nu som ja kanske ska slå på istället.. Hmm, får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0