proviva i mitt hjärta

Hej! Vet ni vad, jag har blivit alldeles beroende av den underbara fruktdrycken Proviva. För alla som har lite koll så är detta inte de billigaste man kan hitta, men de är sjukt gott och mycket nyttigare än juice som jag annars dricker för mycket av. Ska iallafall testa alla hade ja tänkt och här är resultatet hitills:

Svartvinbär 5/5


Mango 4/5

Skogsbär 4/5

Äpple/svartvinbär 2,5/5


Lite så där så att intressesmurfarna hoppar högt va?

Idag har jag vart på seminarium som lättande nog bara var som en diskussion så de var skönt, nu slipper ja tänka på de mer. Börjar ny kurs på måndag och ja hoppas verkligen den är roligare än va denna har varit!

Resten av dagen måste jag nog ta tag i pakandet på riktigt litegrand och ikväll blire tjejmys hos Josefin :)

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Proviva är ju helt underbart!! Blåbär blandat med mjölk är mmmmmm!! ;P å jordgubb!!!!

2010-01-15 @ 15:05:46
URL: http://catchadream.blogg.se/
Postat av: Anna

ja vill dansa med diiig!!!! snyft!

2010-01-15 @ 15:09:13
URL: http://catchadream.blogg.se/
Postat av: Alina

asså.. HAHAHA



Mer proviva åt folket :D

2010-01-15 @ 23:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0