soffa kirrad!



Ja hörrni den här soffan kommer att bli min på tisdag! Bäddsoffa med plats för 2 och förvaring, kommer bli toppen. Hoppas bara den får plats ordentligt.. Men de är nog ingen fara :) sängplats har redan blivit bokad på fredagen och sen kommer ju Linda okupera den en massa..

Har hunnit med att baka scones idag, för först gången i mitt liv. Och de va tur att jag hade stöd av Elinor och Nathelie för annars hade ja inte fattat att degen skulle va lite kladdig och då hade jag nog stått där o öst på mjöl fortfarande.. Dom blev jättegoda och vi satt och mös i köket ett bra tag. Saknar redan de där... Aja nu ska ja läsa igenom mitt pm lite för imorn ska vi ha seminarium utgående från det! Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Anna

då kommer vi snart upp och ockuperar ;P

2010-01-14 @ 22:18:14
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0