tralalalalalalaalalal.....

Snacka om att ja känner mig som värsta nolifern just nu! haha Har blivit en grop i madrassen tillomed för att ja i princip legat här sen ja kom hit! Okej, inte riktigt men de känns som de. Plus att de är lördag och ja har nothing to do.. De va skönt o göra ingenting igårkväll men nu är ja less.

Städa känns onödigt eftersom ja snart måste flyttstäda, jag har inte tålamod till att kolla på en film (har kollat på OC nu på eftermiddagen), börja packa är för tidigt, gymmet är stängt, de är apkallt ute, de är ont om folk här och dom som är här pluggar, jag har spenderat alldels för många timmar framför datorn redan, ja är snart klar med pmet så jag behöver inte skriva mer på de ikväll, de är bara SKIT på tvn, minneskortet till tvspelet är paj så de är inge kul o spela, ja tänker inte inviga vettenpipan själv, man kan inte gå o lägga sig redan, så öööööh va ska ja göra?!

Jag och Elinor va föresten ute och gick förut och upptäckte att Gustavsbergsbacken inte är uppen "/ de är pistat o allting men liften går inte.. Konstigt.. Ville flika in de bara, inte för att ja har tänkt åka, men om de inte är öppet nu, när är de då öppet undrar man ju litegrand..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0