tvättdag

Hej hopp! Tvättdag idag. 6 maskiner tvätt, hur lyckas man samla på sig så mycket? Detta trots att jag nyss tvättade 2 maskiner..

Drömde en jättehemsk dröm inatt! Jag skulle åka till Åre, tror ja de va, och så åkte jag buss hemmifrån krhamn. De va bara jag och busschauffören på bussen och jag satt längst fram. De har egentligen inget med historian o göra, men ändå.. Alla andra var redan där, minns dock inte riktigt vilka de var.. Gjorde ett stopp i Sälen också. Iallafall, själva grejen var att när ja kom fram visade de sig att ja glömt jackan, skidbyxorna och mitt säsongskort! Detta var såklart jättehemskt. Men sen kom Malin Eriksson in i bilden på nåt vänster och hon hade glömt sitt leg och då hade ju jag också gjort de såklart! Aa, de va kanske inte en jättehemsk dröm, men de va inte kul faktiskt och tänk om detta skulle hända!! :p haha

Nu ska ja följa med Nathalie till Ica! Chip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0