unfair

Min hals tar verkligen dööööd på mig!! Så fort jag lägger mig börjar ja hosta.. Fick lov att kliva upp kl 6 idag för jag skulle hjälpa Linda med grejerna till stationen, hon åker till Åre idag och ja vill också va där! Men ja tänkte att ja skulle sova vidare när ja kom hem, klart inte de gick.. Så nu sitter ja här, sliten som ett as, och kollar på barnkanalen...

Filmen igår då, jo den va bra faktiskt! Men, hade man inte läst boken hade den antagligen varit ännu bättre. Så, ni som inte läst boken o vill se filmen, skit i att läsa boken. Men trots att de va väldigt längesen ja läste boken nu så tycker jag den var betydligt bättre! Så jag rekomenderar väl egentligen att läsa boken istället ;)

 vs.

Idag ska ja ta tag i lite plugg, fräscha upp lite här inne och möjligtvis fräscha upp mig själv lite. Booring..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0