skiweek 2010

Hej & hå vänner. Nu är ja åter hemma i Östersund och just nu känns de skööönt med tanke på hur galet trött och sliten ja är! Hade de inte vart för att ja hade så sjukligt ont i halsen hade ja somnat i hallen när ja kom in.. Men just pga detta har jag haft väldiga sömnproblem de timmar jag väl haft tid att sova.

Tänkte berätta lite om denna underbara lilla resa till Vemdalen som ja vart på sen i söndags nu!

Hade ju ganska höga förväntningar med tanke på att de flesta som vart där innan sagt att skiweek är årets höjdpunkt. Och jag vill inte säga emot, för de har de hitills varit, har ju bara gått några månader på året men de återstår väl o se i december om detta stämmer! Första dagen var väl den mest produktiva dagen i backen då vi fortfarande hade energi kvar och de va väldigt fint väder och sådär. När vi kom hem från backen startades dricklekar för att komma i stämning och sedan blev de lite afterski och invigning. När vi kom tillbaks lagade vi tacos och käkade ihop och efter ytterligare lite väl många drinklekar och fester hos grannar så begav vi oss till hotellet där resten av natten spenderades. Efter denna kväll hittade jag 3 nya nummer i min mobil, Albairo, Diego och Tobbe. hahaha, va är de med oss och alltid träffa på alla internationella studenter? Men så här ser alla dagar i stort sett ut! haha med lite olika detaljer hit & dit, men ja orkar inte skriva om allt så de får bli en annan gång. Eller nåt. Har tagit massvis av bilder, men mest ganska ovärda sådanna men de är så sjukt kul o ha hahaha, sitter o asgarvar här för mig själv... Men ja kommer lägga ut fler på Fb om ni är nyfikna!


För att sammanfatta då; skidåkning, bastu, videoblogg (HAHAHA), efterfest med lysnicke och co, Albairo, hotellet, stjärtlappsrace mot Tur i Södertörn, pulka till krogen, im in miami beach, Car, Mal och Em, nattmat och så vidare ovh vidare. Galet kul har de varit iallafall, trots lite bortgörningar och viss extrem slitenhet. De hör till. Hoppas alla vill komma upp nästa år, dags att boka stuga :D


Kommentarer
Postat av: caroline

ja helt klart årets bästa höjdpunkt.. hittills haha. men jag tror det kan bli svårslaget!

2010-01-29 @ 23:46:34
URL: http://carolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0