de snurrar i min skalle

Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Jag vet att jag gör lite fel just nu och att jag kanske kommer fortsätta göra de. Men ja vet ju inte rikitgt än om de är helt fel. Man måste våga göra fel för att sen inse vad som är rätt. Ja har så himla mycket i tankarna i mitt lilla huvud nu så ni anar inte. Skulle kunna skriva en hel bok. Jag skulle behöva någon som säger till mig exakt på pricken vad jag ska göra. Men från och med nu ska jag skita i o tänka så mycket utan bara göra vad som faller mig in Punkt.

Min lediga dag idag inleddes med en rask prommenad till Hultet där ja sprang en slinga och sen gick hem igen. Hade liksom inget bättre för mig, men de va så jädra varmt så ja trodde ja skulle gå under! Efter en dusch åkte jag med mamma o handla o lite sånt och sedan ut mot stugan igen. Satte mig ute och läste lite och sedan fick jag höra att ja va tvungen att hoppa in o jobba för Chatrine blev sjuk. Så de va bara att knalla iväg, men de gjorde ju inte så mycket. Värre blir de imorn om ja måste ta hennes pass och jobba 10-20.30, tungt. Men de blir stålar och ja är lite inne på o köpa ny tv så de behövs! Är även inne på o köpa ny mobil så vi får se hur de blir med allt. Nu ska ja börja läsa en ny bok och sen söva lite! Hejsvejs lingonfejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0