hot

Jävlar i havet va varmt de är ute idag! Sitter i nuläget ute i skuggan o väntar på att få åka o bada med Änna o Änton. Måste verkligen bada idag!!

Igår efter jobbet, som jag fick sluta tidigare än väntat åkte ja med Anna&Anton&hans kompisar till Karlstad. Efter många om o men köpte vi med oss pizza och satte oss vid vattnet o käka och rökte lite pipa. Gött vare. Sen bar det vidare mot stan där vi satte oss på en uteservering och tog de lite lungt en sväng och när klockan närmade sig midnatt for vi hem till Krhamn igen och jag trampade ut till Skärgården i en mörk och tyst natt.


Idag jobbade jag 9.30-12 och vid halv 5 ska jag iväg igen, de är nämligen bröloppsmottagning på Pärlan idag så vi ska servera och greja och ja är jättenervös! Ja kan inte servera på en så fin tillställning!! Aja, hoppas de går vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0