i wanna go to italy

Tja tja! De blev en båttur idag och de va precis lagomt varmt att ligga ute på en ö och steka i vinden. Riktigt skönt, mitt fejs lyser dock rött nu.. Nån här kommer få rynkor i förtid iallafall.. Var tyvärr tvugna att åka hem rätt tidigt för jag jobbade ju 16.30 till 20.30.
 

Istället för att stressa in till stan efter jobbet och åka iväg till Jossans 20årsfest så knallade jag hem till stugan och käkade god mat med la familia. Sallad med räkor, löjromssås, kräftor, vitlöksbröd och jordgubbar på de. Gött. Kommer kännas otroligt skönt imornbitti o vakna upp här, utvilad och fräsch istället för att vakna upp inne i stan, trött och äcklig när ja ska till jobbet. Nu är ja dock lite uttråkad..

Slutar redan vid 12 imorn och så fort jag duschat och så blir de att ta buss/tåg till Karlstad och shoppa litegrand. Både unna mig själv och köpa prelle till Anna, för på kvällen vankas 20årsfest/inflyttningsfest i Anna och Antons nya lya :D Ska bli riktigt roligt! Mindre kul o jobba på söndagen, men de är ett problem att ta tag i då. Ha en fin helg! Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fick igång gamla bettan idag alltså:) Stekig dag! :D

2010-07-12 @ 23:33:13
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0