inte så dum kanske

Hallå i stugan! Är fortfarande på rätt dåligt humör och har väl egentligen inte så mycket vettigt att skriva. Har varit med mamma och pappa i Karlskoga idag, jag är ledsen över att jag inga pengar har.. De finns så mycket fint jag vill köpa. När vi kom hem läste ja lite, vilade lite och sen var de jobb i 4 timmar. Gillar dom där korta passen, då hinner man inte tröttna på o va där.

Nu är jag ledig ända tills fredag kl 16.30. Gött. Om de blir fint väder imorn ska jag och gäddan åka ut på sjön! Hoppas de kan bli de nu då, vore så skönt. På kvällen kommer Josefine hit och vi ska ge oss ut på en joggingtur vare tänk och om ja hinner så blir de även räkfrossa igen! Låter inte som en dum dag i mina öron iallafall! Borde göra mig på bättre humör.

Nu ska ja läsa lite Ego girl och sedan soova. Riktigt bra den boken, Carolina Gynning är kanske inte så dum som ja tyckt, men hon är fan jobbig i Förkväll för de.. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0