jag blir så dum av dig

Onsdag idag, känns som måndag. Vill tillbaks till Em, till Halmstad, till morfars! Men de va att gött o få i sig en go frukost så här på morgonkvisten också, frukost är inget som prioriteras så högt i fröken Franssons liv nämligen. 

Idag hoppas jag på att molnen vill fortsätta med att hålla sig borta för jag vill soooola! Sola tills ja ungefär smälter bort. Väderrapporten visar dock moln, pray för att den har fel.  

Läste ut Miaboken igår, nu har jag bara teoriboken kvar.. Vill inte.. Ja hatar den.

Halmstad förde mig till min stora nya musikkärlek, Dum av dig - Daniel Adams-ray, kan inte sluta lyssna!! Jag hade hemskt gärna vart på PIP idag och sett Oskar Linnros.. Synd man inte har mer pengar..

Jag blir så dum av dig
säg bara till
när var hur
visst de är väl dumt av mig
ja blir så blind
ja blir så stum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0