låtsas som att de regnar

har tusen saker i huvudet, har börjat skriva ner sånt. De känns skönt, sortera, få lite ordning på något vis. Har jag gjort hela sommaren, ganska intressant att läsa nu bara några veckor senare. Allt känndes så himla långt borta då, nu är det snart dags igen. Pirrar litegrand när ja tänker på de. Hoppas allt blir bra. De måste bli bra. Annars kommer jag falla samman. I tusen bitar minst.

Jag och Amanda trotsade precis regnet, tog med oss varsitt paraply och gick ut på en promenad. Nu ska jag nog gå och lägga mig snart. Sista dagen på min semester imorn, och de ska visst regna även då. Inget o hanga läpp över, kunde vart värre.

 
Rättså fint äre ju ändå. Östersund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0