ny vecka

Herregud, mina fötter igår när ja kom hem, så fruktansvärt ont hade ja i dom! Skulle helst inte resa mig på hela dagen idag heller, men de måste jag ju..

Ligger än så länge i sängen iallafall, fortfarande trött. Anna körde slut på mig i helgen, ja är för gammal för o hålla igång hela dagarna och nätterna haha. Efter bröllopsserveringen i lördags, som för övrigt gick bra men som va jäkligt stressigt, så cyklade ja in till stan och träffade Anna, Ida och Carro på the Pub. Anna va sugen på att följa med grabbarna till Kga, och tillslut följde även jag med. Hade inte varit på Statt i Karlskoga innan och de va ju rätt fräscht! Jag var dock för trött och kände mig bara rätt missanpassad, men helt bortkastat var de absolut inte. Helt galet varmt va de iallafall, svettades ihjäl efter o ha dansat en minut fast de va utomhus! Så de ska va.

Idag innan ja börjar jobba ska ja bara sitta med min bok som ja börjat läsa nu och tat lungt. Borde iofs läsa teori innan kursen på onsdag... Men ja orkar inte de.. Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0