rekord

Jahaja, de hade visst inte tänkt ge sig att regna.. Låter iofs rätt mysigt när de smattrar på taket, men man blir så förbaskat blöt bara av att korsa tomten.. Är inte alls avundjuk på min syster som ligger på en fet yacht i Kroatien och steker vid den här tiden imorn...

Gav mig iallafall ut o sprang innan, bäst tid på hela sommarn tror ja! Grymt, fast ja kämpade som ett djur också tåls att tillägga. På förmiddagen cyklade jag ut till Strand och promenerade med Maud, annars har de väl inte hänt så mycket idag. Och så värst mycket mer kommer de väl inte att hända. Ska nog fortsätta kolla på Parenthood, en serie ja upptäckte igår.

Fattar inte att de va en vecka sen redan som jag och Emma satt på hennes alltan och käkade tacos och drack vin i kvällssolen. Tiden går så in i hellskotta snabbt! Dags att njuta av idag. hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0