sanna vänner har man kvar när dom andra har gått

Igår träffades vi för första gången sen innan påsk alla fyra, alla fyra FKmedlemmar. De va inte för en lång stund men de va fint att de kunde ske iallafall en gång under denna sommar. Det blev räkfrossa på mastis igen och de va lika gott som sist och efteråt for vi ner till hamnen, virade in oss i varsin pläd och mumsade i oss lite gott och pratade strunt.

De är så underbart att ha vänner som man bara behöver säga ett ord till, ge en blick eller säga kommer du ihåg de och man vet exakt vad den andre menar. De är som om bara vi och ingen annan i hela världen förstår. Ganska oslagbart. Jag och Emma har känt varandra i snart 14 år, ja tycker de är rätt häftigt va mycket vi har upplevt tillsamans och hur väl man ändå känner varandra. Jag och Amanda har känt varandra sen vi föddes, har inte umgåts lika mycket, men man vet ändå att man alltid kommer ha varandra där vad som än händer, och om inte annat har man otroliga minnen kvar att dela. Jag tycker synd om alla som inte har vänner så som jag har, som man verkligen kan lita på, ha otroligt kul med och som faktiskt består fastän man flyttat 60 mil bort.



Idag har jag inte gjort ett skit och de har varit otroligt skönt! Ja har legat hemma i lägenheten, zappat runt mellan olika serier på tvn, sovit då&då och bara glott in i väggen. Inte behövt kännt någon ångest över att man missar de fina vädret eftersom de inte va fint idag och känt att man inte ska iväg o jobba. Mer av dessa lata dagar!

Imorn ska jag och Emma göra ett nytt försök att ge oss ut på sjön! Hoppas på bättre lycka denna gång för nu börjar färgen på min kropp sakta men säkert försvinna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0