semesterdagbok dag 5

Aloha. Ja fortsätter mitt semesterbloggande. Sitter i sängen och väntar på att Emma ska bli klar i duschen. Dom har såna sängar man kan åka upp & ner i och de är lite för skönt måste ja säga.

När hon är färdig och klockan är 12.28 ska vi ta tåget och sedan båten över till Helsingör. Har blivit tvingad till att jag måste äta pölse.. Sen ska vi väl kika runt lite! Är fint väder här så jag tycker vi ska bada lite med. Återstår att se. Fick precis ordning på min kamera så nu kan jag ta turistbilder också. Typiskt att jag missade de i Halmstad..

Bokade resan hem igår, åker imorn vid 9. Hade lite svårt o bestämma mig för när ja skulle åka, men de är nog bäst o åka hem så inte hela lönen hinner ryka hehe..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0