den sista lakritsskeden, som jag njöt

Så var jag hemma igen då. Lång dag. Föredrar att gå i skolan framför att jobba. Undra om ja kommer säga så i höst..

Imorn har dom lovat fint väder och jag är lediiig! De är lika med schtek va. Har lovat att inleda med en löprunda också, påminn mig om de... Läs även detta noga; jag lovade förut att den glassen jag åt på jobbet ska bli den sista på välditgt länge! Som ja äter när jag jobbar tåls att tilläggas. Punkt. Sofia ska säga till mig att jag inte får ta någon glass, tänkte tillomed filma de så att de fanns bevisat de jag sa, men de behövs nog inte.. De är slut på glassätandet nu!! Så vare med de.

Roligare än så här blire nog inte. Så chillivippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0