en lördagkväll, hemma

Åh så fint bröllopet har varit, fina klänningar, fina prinsessor och prinsar, fina dekorationer, fina tiaror, ja riktigt fint helt enkelt! Som en saga. Ja vill också gifta mig nu, fast ja vill att alla kungligheter ska komma också, annars kan de kvitta! Har mest legat i soffan o kollat på de hela dagen, 4-timmarspasset blev ett 3-timmarspass för vi stängde tidigare pga regnet.

Är ofantligt stolt över att jag ligger här i min säng nu också, de kommer med andra ord bli en helt kritvit vecka! Vilket jag inte lyckats med på gud vet vad hur länge så de är kanonbra. Ska faktiskt inte gå ut o härja så mycket i sommar vare tänkt. Dels för att jag jobbar varenda helg, dels för o spara pengar (ja har ett mål) och dels för att spara på mig själv lite. Så de så.

Börjar jobba halv 1 imorn och slutar halv 10, så de blir långdag och de är även invigning av kapellet här ute så de kommer antagligen vara full rulle. Bäst o vila ut sig ordentligt med andra ord! Chip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0