good day

Hej bloggeeeen!

Idag har varit en bra dag, en mycket bra dag. Började jobba vid halv 10, slutade redan halv 2 och då följde ja med far in till stan, knallade till Anna och sedan kom Anton & Peter o hämtade upp oss så drog vi till Karlstad. Blev lite glass och lite shopping. Fann faktiskt ett par jeansshorts och ett linne. Men nu får ja inte handla mera!

När vi kom hem joinade Madeleine, vi handlade lite käk på Coop och gick hem till mig och körde en traditionell sitta-vid-köksbordet-o-snacka-skit-kväll. Dom kvällarna är guld värda.. Synd bara att vår 4de medlem inte kunde medverka, kommer bli svårt o få alla att kunna i sommar, men när de väl är möjligt måste de ske!

Nu ska ja väl snart sova, är ledig imorn så ja ska lämna in min klocka på lagning, gå till körskolan och kanske försöka ge mig ut o springa om min hals tillåter! Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0