grilligrill

Då börjar denna lediga dag lida mot sitt slut. Ja har inte åstakommit allt för mycket mer än de ja skulle, när ja gjort mina ärenden på stan så köpte ja mat, knallade runt lite med mamma och sedan åkte vi till Karlskoga. Gick sån väl va att laga min klocka för endast 30kr, så nu är ja lättad för de va ju min favorit!

Nu ikväll har vi grillat gott och käkat jordgubbar hela lilla familjen. Linda sticker till Stockholm över större delen av sommaren så snart blir ja ensam igen.. Inte för att ja är hemma alldeles för ofta, men ändå. Imorn jobbar ja, sen har ja bjudit in mig själv på en studentmottagning! Men innan de måååste ja springa för ja gjorde aldrig de idag eftersom vi åkte iväg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0