i will see you soon.

Home sweet home! Har haft en härlig dag här ute i stugan, solade på förmiddagen, åkte in till stan o hämtade farmor, käkade god mat, solade lite till, gick med Linda o köpte glass, åkte ut på sjön o fiskade utan fiskelycka som vanligt, träffade Anna&Anton&co och nu ligger ja här i min obekvämma lilla säng i min lilla stuga.

Imorn börjar jag jobba, och mitt schema visar många arbetsdagar i sommar vilket är toppen, ja vill ha mycket pengar ja kan spara! Är dock inte ledig en enda söndag vilket betyder att de kommer bli en o annan jobbig söndag för nån gång måste ja ju få besöka magasinet under min vistelse, fint på sommarn ju.


back in the days när problemen knappt var märkbara..

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA, men fy fan!

2010-06-06 @ 23:42:10
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0