ja ger dig min morgon

Läste precis Lois blogg, hon skriver så man blir alldeles kär, eller bara alldeles avundsjuk..

Jag saknar så att de gör ont.. Jag vill spola tillbaks tiden ungefär 3 månader, varför handlade ja inte snabbare? Varför ska jag vara så svår och orak? Jag vill kunna njuta av sommaren utan att behöva fundera och längta tillbaks.. Nu vill jag bara spola fram tiden 2 månader och se va som händer. Jag är inte gjord för såna här situationer. De är helt sjukt hur hjärnan lever sitt eget liv, varför får inte jag bestämma vad jag ska tänka på?! Är jag schizo eller bara lite förälskad?



Kommentarer
Postat av: Anna

förälskad! låt hjärtat bestämma och stäng av hjärnan nu malin :)

2010-06-21 @ 22:37:25
URL: http://catchadream.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tror minsann också att du är lite förälskad! :)

2010-06-21 @ 22:51:50
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: Lois

Malin Malin, hjärtat :)

2010-06-22 @ 00:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0