jag svävade fram

Känslan efter att ha utfört en joggingtur som gått riktigt riktigt bra är rätt go måste ja erkänna! Inte så lite heller.

 De gick med andra ord alldeles galant att springa idag, jag kännde mig som en marathonlöpare, jag bara svävade runt, jag hade kunnat fortsätta mil efter mil efter mil, de va underbart! Okej nu överdrev jag en smula eller två..

Kom på idag att musiken spelar jäkligt stor roll, varje låt väcker olika minnen och olika minnen ger saker och tänka på och de är bra, istället för o tänka på hur jobbigt de är! Till exempel så spelades Animal, och de är en klassiker på förfesterna med Elin, Emma och Cinthya, när refrängen drar igång sätter Cinthya på sig öronen, Elin snabeln och så vidare, rummet förvandlas till ett zoo!!! Det väcker fina minnen. En låt som jag upptäckte förra gången är grym att springa till är Sex on fire, är inte stormförtjust i låten, men de va jädrigt skönt go i den när man svävade fram i skogen! Ja nu vet ni de mina vänner.

Om ja kanske skulle lägga ifrån mig datorn och läsa lite i teoriboken, eller kanske hellre läsa lite i min vanliga bok, eller allra helst kanske kolla klart på Prince of Persia.. Återstår att se vilket de blir! Hare gott

Kommentarer
Postat av: emma

malin, rättelse: jag tar på mig snabeln och elin drar på sig fågelvingarna ju! och du, knorren! saknar dig.

2010-06-24 @ 13:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0