klart killen ska ha blommor

Då va helgen gjord och den har vart riktigt kul!! Var ju meningen att jag skulle va hemma i fredags efter jobbet hade jag tänkt, men ja kunde inte låta bli att åka in till stan, de va ju studenten trots allt. Duschade och gjorde mig klar på typ 5 min sen åkte vi ut till Louise där de va kalajs, så kul o träffa alla igen. Meningen var ju att ja mest skulle sällskapa lite, ta de lite lungt o kanske inte följa med ut eftersom ja jobbade på lördagen.. Ehm.. De är ju lättare sagt än gjort som vanligt och vips satt man där i taxin, go o gla i hatten! Och hör och häpna nu, Statt va riktigt, riktigt roligt dagen till ära!!

Trampade iväg till jobbet till kl 11 och jag och Jossan hade en myyyycket seg dag, dåligt väder = inge folk. Men när vi äntligen stängt var de bara o göra sig klar för en ny kväll på hotellet, ja va dock vääldigt segstartad denna dag.. Jag och Emma satt hemma hos Steven och meningen va ju att vi skulle sammansträla med diverse andra men vi orkade inte så vi satt kvar och snackade om allt mellan himmel och jord vilket absolut va trevligt! Så kul o ha Gäddan hemma, men nu åker hon iväg igen.. Var ju bal på statt och alla va så fina, lite segare stämning märkte man ju iallafall, men de va trevligt! Fast de fick bli en liten barrunda så vi gick till Mastis efter ett tag där vi träffade kändisar haha, BILLY! Ojoj. De va kul där också iallafall, trevligt liksom. När de stängt slutade de med att jag, Emma och Anton gick och plockade blommor till Steve och gick hem till honom och kollade på Kenny begins, fint avslut på en fin helg!

Hade lite bilder o så, men min kamera vill inte samarbeta med datorn så ja får väl se om ja får in dom.. Alla mina elektriska prylar verkar strejka just nu..

Aaa nu ska ja söva! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0