lets go to work

Hola! Min dag började inge bra. Var tvungen att följa med mamma in till stan för hon behövde hjälp med en sak, hon skulle även hanlda, tanka, åka till apoteket och så vidare och så vidare. Jag blev bara mer och mer stressad för de enda jag ville göra idag var att ligga ute och sola! Så där fick min bilkörning och mitt humör sättas på prov vill ja lova...

När vi äntligen kom hem la jag mig i gräset och har legat här hela dagen. Känns inte som man får nån färg när de inte är vatten runt.. Men men, gött vare iallafall. Nu ska jag snart gå och jobba och efter jobbet kommer Anna och plockar upp mig så far vi till Karlstad och hennes och Antons nya lya :D

Ha en bra midsommar för jag kommer nog inte vara tillgänglig nästa gång förens jag jobbat klart på lördagkväll, då lär ja va d ö d. Chip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0