oooh i like it

Hola! Här har de vart dött i ett par dar.. Ja har väl mest legat på gräsmattan o latat mig, hann med en fika med Marcusson innan hon åkte hem, tvättat gamle farens båt, sprungit, shoppat loss underkläder bland annat. Go ledighet.

Är sol även idag så här sitter ja o steker, får lov o bli en löptur i värmen sen också och förhppningsvis åka in till stan o träffa gullan lite senare. Imorn är de jobb som gäller och en planerad after work på Mastis, narrebarre.

Resan till Helsingborg är föresten bokad nu :D torsdag den 22 juli sätter jag mig på tåget till mitt lilla barnbarn. 5 byten och 7 timmar senare ska ja vara framme och sen ska vi ha en kanonhelg äre tänkt! Åka över till Danmark en sväng o grejer. Sen bokade ja ingen hemresa utan får se hur de blir. Längtar redan! :D tihiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0