plugg för full mugg

blöööö va tråkigt de är o plugga just nu... Håller på o pilla med en gammal tenta och de är inge roligt.. Har delar upp de iallafall så de känns lite lättare. Men de får gå som de går imorn, i värsta fall blir de omtenta 24 augusti, men de är ju inte hela världen!

Kopplade precis in stereon som ja ska barnvakta åt Emma och de va ett jädra ljud i dom högtalarna så nu dånas de som de ska här igen! Skulle behöva ta en dusch, jag och Elinor powerwalkade istället för o springa förut men de blev galet varmt så en dusch är behövligt om ja ska lämna denna byggnad idag. Gick ut till Lugnvik längs med vattnet och de va jättefint, har liksom inte utforskat den delen av staden innan, men de blir de mer av i höst! :)

Nu har ja inte tid mer.. Hej

Kommentarer
Postat av: josephine

naaw vad söt du är maggan! Tack. Men då kanske jag ska skriva lite mer vad jag gör hahah!

När hamnar du i khamn, jag åker på tisdag bara till lördag vi kanske hinner ses? Vore kul att träffa alla igen :)

2010-06-03 @ 10:14:41
URL: http://klerks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0