sista kvällen i ösd

Gokväll! Valde att spendera min sista kväll här i Östersund hemma i soffan. Humöret svek mig även om de hade varit riktigt skoj att festa till de med klassen en sista kväll. Blir nog bäst såhär.

De bästa hade vart om den sista månaden inte hade exicterat för då hade ja inte känt att jag redan längtar tillbaks hit.. Vill att sommaren ska gå snabbt, även fast ja längtat så länge nu. Delad som vanligt, som aldrig förr.

Nu ska jag återgå i mitt tröstätande av godis och kanske kolla på en film. 11.44 går mitt tåg imorn och ja ser inte fram emot 10 timmar på tåget, men så äre. Chip


Kommentarer
Postat av: Anna

vi äger mest!!! <3<3

2010-06-04 @ 22:14:53
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0