spanien vann o portugal försvann..

Blev en fin dag idag. Skulle ha åkt ut på sjön jag och Amanda, men båten ville inte starta.. Men vi la oss på en brygga och solade istället, tog årets första dopp också för idag har de verkligen varit varmt!!

På jobbet vare långtråkigt och jag rekomenderar inte att smaka på suketter när man har tråkigt, FYFAN va äckligt de va!!! Haha..

Just nu ligger jag här i min ensamhet o garvar. De är en smilie på msn som får mig till detta skratt, en godnattgubbe som Linda brukar skicka hahahaha... Önskar jag kunde visa er.. Ja vet inte varöfr ja är så tagen av den, men den är så söt.. Men nog om de..

Börjar bli lite trött. Nog lika bra att ja går o lägger mig.. Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0