tisdag

God morgon!

Min start på dagen blev väldigt förvirrande, jag tror inte min hjärna jobbat så hårt sen matte C. Jag sov för en gångs skull när klockan va ca halv 10, brukar annars bara ligga o dra mig tills dess. Plötsligt fick ja ett sms och ja fattade iiiingenting, vem de va, vart jag var, vilken dag de va. Haha, de blev kaos i min lilla hjärna. Efter ett tags funderande och att ha läst smset en gång till kom jag fram till allt och förstod vem de va, de finns ju ett liv i Östersund också som jag tenderar att glömma bort då och då! Josefine kommer iallafall hit till Kristinehamn imorn så vi ska hinna ses och kanske käka lite middag nånstans, riktigt trevligt :) Om de nu finns nåt öppet här efter kl 18.........

Idag jobbar ja 17.30-21.30 och sen är jag ledig i 2 dagar. Tycker att vädret kan ta o ordna upp sig lite bara sen är jag nöjd. 
 
Nu ska jag iallafall läsa lite i Röda vita rosen och bara njuta. En bok som för övrigt tagit mer än en månad att läsa ut, men nu börjar ja närma mig slutet! Bra bok iallafall.


Kommentarer
Postat av: limpan

men då missar du ju matchen!!

2010-06-29 @ 19:57:29
Postat av: limpan

men då missar du ju matchen!!

2010-06-29 @ 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0