en läxa är lärd

Tjenare tjenare! De har hunnit ske en hel del saker sen sist jag aktiverade mig här och nu tänkte jag väl ta mig tid att dela med mig av det, trots att jag har bultande huvudvärk..

Det blev ju en spontantripp med Anna till Karlstad i torsdags, hon och Anton har ju flyttat dit nu och deras lägenhet va skiiiitfin! Bestämde oss för att gå ner mot stan och sätta oss på nån uteservering, första gången jag gjort något dylikt i den staden och de var ju supernice, typ 6-7 uteserveringar på raken och massa folk överallt. Satte oss först på Ankan och tog oss varsin drink och gick sedan till Tempel och gjorde samma sak där. När det stängde och Anna blev allt för kissnödig började vi knalla hemåt. Kom inte så långt innan vi började ta massa roliga bilder, efter ett tag kom 3 killar som också ville vara med så vi tog en jäkla massa roliga bilder haha.. Ska väl få dom av Anna nån gång så ja kan dela med mig.

Eftersom stackars Anna började jobba vid 10 på midsommarafton va vi tvugna att kliva upp tidigt och fara tillbaks till Kristinehamn. Förhoppningarna var ju då att jag och Amanda skulle åka ut på sjön men vädret och vinden va inte på vår sida riktigt.. Men vid 5snåret var det dags att bege sig till Olov där min kväll spenderades. Mycket trevligt med grill, kubb och sånt som hör till. Sen avrundar jag med att säga som så att, Emma Fransson, jag förstår på ett ungefär hur du kände dig i Ryssland.


Enda bilden jag fick knäppt under kvällen, sötingarna! :)

Gårdagen min behöver ju inte heller nämnas i denna blogg, men de är en dag jag helst glömmer faktiskt. Trots att jag bara jobbade 4 timmar var det en ren mardröm..

Idag jobbar jag halv 3 till halv 10 och eftersom de är söndag är de säkert mycke att göra, hoppas dagen går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0