aldrig har kronan på mitt huvud kännts såhär tung.

Det här kan komma till att bli en av historiens segaste dagar. Har orkat ta mig till kylskåpet en gång och druckit upp den underbara Provivan som stod där, men mer har de inte blivit. Är aaaaphungrig o skulle göra vad som helst för lite mat nu, förutom att laga den eller hämta den då..

Gårdagen då. Började med middag på restaurang Viktoria med massa fina tjejer. Käkade fläskfilé med persiljesmör, rödvinssås och pommes, heelt underbart och nu när ja tänker på de skulle ja gärna stoppa i mig de idag också!! Åh.. Iallafall, sen så bar det vidare mot Frösön, Johan och Bojan hade hyrt lokalen och stora delar av klassen var där så de var roligt. Trodde nästan att de skulle bli fight när Elinor och Fredrik diskuterade finnanskrisen haha, jag ska läsa på om de där och bestämma mig vilken sida jag ska stå på. Vid 12 eller va klockan nu kan ha varit så åkte vi in till Olearys och där var de allt kul. Har inte bestämt mig för om dagens ångest infaller redan där eller om den kommer senare... Sånt är livet.


Nu ska ja nog sova lite till.. Eller nåt.. Ja är så hungrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0