campusbio

Tjabba! Har precis vart på skolan o kollat på campusbio. Inte alla som har gratis bio med popcorn och dricka på skolan! Filmen var dessvärre inget bra.. Nån om jesus korsfästning, bara hemsk och brutal. Men de är väl den bistra sanningen antar ja. Träffade mina grannar på bion och fick återigen be om ursäkt för att jag väsnats, dom sa att de inte gjorde nåt, men fy fabian va grinig ja skulle bli om mina grannar väsnades som vi i lördagsnatt.. De är de som är de värsta, dom väsnas aldrig så ja får jättedåligt samvete..

Men vet ni vad, imorn ska jag ge mig ut och springa! Har ju inte tagit tag i de där med att skaffa gymkort eftersom de blir så fel nu när de är så kort kvar till sommaren, meeen efter påsken när de förhoppningsvis börjar bli lite varmare ska jag ta tag i motionen. Vi får se hur de går, tanken är god iallafall. Nu ska ja göra klart alla kvällsbestyr så ja kan mysa ner mig i soffan framför en film som börjar på 1an snart! :) gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0