dags att lära sig ett o annat

Då var de snart dags att knalla iväg till skolan för en 2timmars föreläsning. Har packat hela väskan full av saker som folk glömde hos mig i lördags. Efter skolan ska jag äntligen gå till Emma och hämta bilderna som Robert och Viktor tog i Ruski sen ska jag köpa billig kyckling på Ica och billigt kött på Hemköp, jag är en sån där som nämligen flänger runt hela stan för att få de billigaste :))

Sen ska jag även kila förbi biblioteket och kolla efter en bok om finanskrisen som ja kan läsa på tåget imorn, dags att bli allmänbildad och kunna vara med o batla! Klockan 06.00 imornbitti rullar tåget mot Stockholm och därifrån vidare mot Kristinehamn. Ser inte fram emot resan, var ju inte längesen ja satt på de där dumma tåget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0