dags att tänka om.

hej vänner!

Nu är stora delar av förra lördagens fest äntligen bortstädat! Trodde aldrig jag skulle orka ta tag i de idag, men Elinor kommer snart hit så ska vi laga mat så ja kände att man behövde lite yta då hela diskbänken var täckt av glas. 

Sitter just nu och dunkar hög musik eftersom jag fortfarande har Emmas högtalare, så ja får passa på..

Gårdagen var okej. Jag gjorde bort mig. Jag borde tyckt de va askul. Men någonting förstör allting! Men jag träffade Paradisehotell Anneli iallafall hahaha, tog givetvis en bild på oss och hon va jättesnäll och mycket snyggare irl! Satsar på PHkollage, men nu när ja la in på datorn blev de tydligen film istället för en bild... Fråga mig inte va alla dom där gör här, men hon jobbade i baren iallafall.

Så vare med de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0