dötid i stockholm

Om en halvtimma är ja i Stockholm och den bästa tiden av resan är då gjord, X2000 är lyx men nu äre slut på de.. Vet inte vad jag ska hitta på i storstan i en och en halvtimma, eftersom ja har skidor och en stor resväska har jag väl inte så mycket annat val än att bara sitta o glo..

Så tråkigt att inte ha musik för då kan ja inte konsentrera mig när ja läser,Ingen som har sony ericsson hörlurar till salu?!?!?!

Började kolla på New moon innan, men den laddar så segt och internet hoppar ur stup i kvarten. Inte så konstigt när man färdas mitt ute i ingenstans iofs. Och nu är vi vid Arlanda... Ja vill kliva av lika gärna varenda gång.... Är så sjukt ressugen! Inte ressugen som o sitta på ett tåg till Kristinehamn dock... Men snart får jag träffa alla djur, mammi och pappi och alla kära vänner, de är de värt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0