en helt vanlig torsdag i Kristinehamn.

Torsdagen är redan här och jag vill inte att tiden ska gå så här fort, inte nu!

Idag har jag varit på Maxis utförsäljning och köpt på mig lite onödigheter att ta med mig hem. Resten av dagen är faktiskt oplanerad, men lite plugg får det lov att bli tror ja bestämt.

Hitills har min Krhamnsvistelse bjudit på långprommenad, plugg på bibblan, 14km på längdskidorna, Charlies kebapizza hemma hos Anna och världens mysigaste köksbord, mys hos Louise och så vidare! Och imorn kommer Maud hit :D :D Och min madre fyller år. Ångrar inte en sekund att ja följde med. Har bokat biljett hem på lördagmorgon nu, så förhoppningsvis kommer jag hem lagom till Emmas galej i korridoren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0